25 februari 2015

25.2.2015

Tjena tjena! Hur mår ni? Har ni haft ett bra sportlov hittills? Någon av er som brutit benen i slalombacken än?

Onsdag idag. Började dagen med ett besök hos Reviva (länk!) . Fick någon sorts fisklever olja som jag ska äta. Smakar  S K I T. Idag var det bara kontroll, ingen behandling, så det gick bara på några minuter. Det är alltid så himla fascinerande att vara där och lyssna på allt intressant de har att säga om nervsystemet i kroppen. Efteråt drog vi in till stan för att käka lunch med pappsen. Blev stans bästa burgare på Friends&Brgrs. Gott som alltid! Perfekta portioner dessutom. Inte för mycket och inte för lite.

I skrivande stund kollar jag på skidning. Som jag sa i förra videon så gillar jag att kolla på skidning. Finland har ju faktiskt chans i det. Denna gång skidar de 15km och just nu leder en ryss. Jag hejar på finnen Heikkinen!
Dagens goda lunch!

1 kommentar:

  1. Hej! Skulle du kunna göra ett inlägg om din kamera, dina objektiv och vad du har för tillbehör typ? Och ett inlägg med "fototips"? :D

    SvaraRadera