9 februari 2015

9.2.2015

Nåjaa... Back on track! Har varit halv dött här de två senaste veckorna, men mitt schema har varit, som sagt, väldigt fullt. Förra veckan hade jag endast måndag och fredagkväll ledig. Jobbbbigt!! I helg har jag varit med ungefär 20 andra på hjälpledarweekend. Vi hade det såå kul, nästan lika roligt som på själva rippilägret. Men bara nästan! Eftersom lägergården ligger vid havet kan ni ju tänka er vilken storm vi hade på lördagsnatten. Himmel och dar alltså... Har aldrig varit med om en så häftig storm. Fönstren skallrade och sängarna skakade. Jätteobehagligt för mig som är väldigt rädd för vinden. På söndagsmorgon hade stormen lagt sig och då kunde vi gå ut igen. När jag kom hem övade jag på prov och sedan däckade jag meddetsamma. NU borde jag vara lite mer utvilad!

Imorse styrde vänligan kosan mot Ådalens skola. Där var vi hela förmiddagen för att leka lekar med deras vänliga och bekanta oss med dem. Tycker det är intressant att åka och kolla in andras skolor, man blir på något sätt så "hemma-blind" och tror att alla högstadier är som vårat. Men så är de ju inte alls!

Nu är jag hemma och ska chilla järnet! Trött som bara va. Skulle dock behöva lite frisk luft så tror jag ska ta en promenix till fammos och faffas. Dem har jag inte sett på ett bra tag. Undrar bara hur jag ska ta mig dit... Det är glashalt på vägarna och jag är expert på att halka och slå mig. Håll tummarna för att jag inte bryter något! Kramis!

___________________________________________________________________________________
 
Kvällens myspys klädsel! Har haft tighta jeans hela förra veckan så fatta hur skönt det är att ha lösa byxor!
 
Tröja - Secondhand  //  Loosepants - Home Fun  //  Pälsskor - Lindex

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Carolinahannamaria10 februari 2015 18:23

      Taack Felicia! :D

      Radera
  2. Hade du pälsskorna till skolan?supersnygg outfit!!!! :*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 februari 2015 18:23

      Haha nejdå, använder dom bara som mystofflor ;) Tack ska du har hörru! :D

      Radera
  3. Superhärlig outfit! Gillar dina tofflor! Du border börja ladda upp mera bilder när du har mys outfiter! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 mars 2015 21:45

      Tack så mycket! :D Jaa alltså jag ska försöka, för det är ju inte alltid jag ser så här "uppstädad" ut här hemma ;)

      Radera