1 februari 2015

Birthdaydinner

Igår blev det födelsedagsmiddag för mig vid Sesam! Vi hade det superduper trevligt hela kvällen. Åt god mat (tog lövbiff,dock blev jag jättebesviken på deras upplägg. Helt gult och brunt! Borde ju ha funnits lite sallad åtminstone) och tjattrade på. Dessutom fick jag ju så fina presenter. ;-) En Tommy Hilfiger börs låg i det ena paketet och en selfiestick i det andra. Två jättejättefina presenter men de slår absolut inte sista presenten. Dom hade lagt massa brev i en burk, och alla dessa brev ska jag öppna vid speciella tillfällen. Som t.ex när jag slutar nian, känner mig ledsen, gifter mig (haha det kommer ta måånga många år tills jag får öppna det brevet), när behöver blogginspiration osv. Jamen ni ser ju på bilderna, alltså världens bästa present! TACKTACKTACK mina vänner för dom fina presenterna och för heela långa kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar