20 februari 2015

Firat Jessica och Victoria ikväll

Ikväll hade vi ordnat en liten överraskningsfest åt Jecka och Victoria. Eller överraskningsfest och överraskningsfest... Jecka visste om att hon skulle hit till mitt och anade nog något eftersom vi inte hade firat henne än, men Victoria däremot blev helt chockad. Hon var väääldigt svår att få hit och jag fick hitta på en massa lögner. Så jobbigt! Menade tillslut säga "nu lagar du de hid för att vi har ordna ett kalas åt dig", haha. Manda och Janina kom hit direkt efter skolan och vi började ställa lite smått. Vår grattis-skylt alltså... blev den inte bra!? Jag är riktigt stolt över mina fina bokstäver. Fast jag tror Anna var ännu stoltare över att hon färglagt dem. ;) Hoppas Jecka och Victoria att ni hade en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar