27 februari 2015

Fredagsmyzzz

Nuuu äär dee dags för fredagsmyyys....! Haha minns ni den reklamen? Så bra alltså! Är just nu hos Annas med tjejerna. Vi ska sova över, som gamla goda tider vet ni. Har laddat upp MASSA godis, chips och dipp med grönsaker. Låter bra i mina öron! Nu är det dags för skräckis och senare blir det tjejsnack. Får hoppas att jag orkar vara uppe lite längre ikväll... hela sportlovet har jag gått och lagt mig mellan tio och tolv på grund av trötthet efter all stress i skolan. MEN jag är fruktansvärt utvilad, vilket känns super!

Tror jag ska koncentrera mig på filmen nu. Jag är redan rädd och vi har bara kollat några minuter. Undrar hur detta ska sluta?! Menade sätta ett chips i halsen just och fick svårt att andas. Räddhare. Nathan i OTH är med i filmen så det gör ju den lite intressantare när man känner till någon av skådisarna.
Carro plockar fredagsgodis! Det blev lite föör mycket denna gång... Upsis! Men de är ju så gott!

2 kommentarer:

  1. Hej! Var det inte du/ni som gillade Let's Dance, ska ni inte se det ikv? 😀
    //C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria27 februari 2015 21:51

      Hej på dig! Joo let's dance var ju ett program vi kollade varenda fredag förra året. Men i år när inte Kenza är med tyckte Anna det inte var nödvändigt att kolla så... -.- Jag hade gärnat velat kolla hu de gick för Rebecca Stella och Marie Serneholt :)

      Radera