22 februari 2015

Gymmat idag

Åhå, Carro har varit på gym idag! Inte illa. Anna frågade om jag ville hänga på med henne och hennes pappa till gymmet, så självklart (ok det var verkligen inte självklarhet, hon fick nog tjata stund) åkte jag med. Vi tränade magen och ryggen. Jag märker av att mina magmuskler har blivit mycket bättre och jag orkar mycket mer. Det är så roligt när man märker skillnad. Men mina armar däremot borde jag träna upp lite mer. Seriöst jag orkar INGET. Får knappt upp vissa dörrar och det skäms jag för. Men det är bara att träna på så kanske jag blir lite starkare.

Nu ska jag byta om från mina svettiga gymppa-kläder till slappa myskläder. Fanny kommer över snart och då ska vi ha filmkväll. Det var jätte längesen vi träffades alla tre och det ska bli så roligt att catcha upp sen sist. Vi har inte träffats sen nyår och det är alldeles länge. Fy skäms på oss! Vi ska efter pizza senare ikväll. Mums! Hoppas ni får en bra söndagkväll alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar