11 februari 2015

Ingen inspiration...

Och då kom den dagen när jag öppnade brevet som innehöll blogginspiration. Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig att det skulle stå, men dåligt var det nu inte! För er som inte förstår varför jag ska öppna ett brev när jag är utan bloggmotivation kan spetsa öronen (eller ögonen?) nu. Jag fick till födelsedagspresent av mina vänner en muminburk med en massa brev i. De hade lagt ner en hel kväll på att skriva olika sorters brev som jag ska öppna när jag är t.ex glad, när jag börjar gymnasiet, gifter mig, eller som i det här fallet, har inget att blogga om. Inspirationen är på botten just nu. Jag har hundratusen prov just nu så jag har varken tid eller ork att fixa med bilder eller skriva långa inlägg. Men tur är väl då att man har vänner som kommer med lite inspo! Jag måste nog säga att era bloggrubriken är väldigt...finurliga. Kan räkna upp dem:

1. Varför började jag blogga?
2. En person som jag beundrar.
3. Vad var förra årets pinsammaste ögonblick.
4. Mitt drömjobb.
5. Ett gott och nyttigt recept.
6. Hur utvecklade Sursik-tiden mig?
7. 15 saker varför jag älskar mina vänner. (Skitkul hörni)
8. Min bästa och roligaste dag hittills i livet.
9. Mina 10 fulaste klädesplagg i garderoben.
10. Varför är himlen blå?

Svåra rubriker... vilken vill ni läsa först? Sista tror jag att vi kan skippa. Så smart är jag ju ändå inte. Önskar dock att jag vore det! Trean lär ju inte bli så svår, skämmer ut mig varje dag. Alltid när det händer en skämmig grej skriver jag meddetsamma åt mina vänner på whatsapp vad jag gjort och på vilken skala pinsamt det var. Haha knäppisar här hej! Är det några andra inlägg/bloggrubriker ni vill att jag gör så ska ni kommentera NUUU! Sen är det försent att komma med förslag. Hehe.

11 kommentarer: