15 februari 2015

Monstret Laban

Är det någon annan än jag som tycker att han ser läskig ut? Fann han i hallen liggandes såhär imorse. Sprang sedan fort upp efter kameran för att få det dokumenterat, OCH för att jag skulle kunna visa er. Lite bloggskadad är jag väl allt... Våra katter måste ju ha extremt konstiga gener eftersom ALLA har sovit på det här sättet. Huggtänderna är till och med framme, blir ju nästan lite rädd! Även fast han ser läskig ut är han hur mysig som helst. En riktigt gosig kisse som sover med mig på nätterna. :-)

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och försöka bli frisk. Huvudet värker, halsen bränner och snoret rinner. Fräääääscht! Bafucin mint är min bästa vän just nu...

6 kommentarer:

  1. Åh gulle! ♡ Nelson sov också på samma sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria16 februari 2015 07:37

      Haha aaww ♡ som sagt, måste vara något med generna... ;)

      Radera
  2. Vår katt gör också så ❤ :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria16 februari 2015 07:38

      Jahaa! Det är så sött tycker jag! :D

      Radera
  3. Svar
    1. Carolinahannamaria16 februari 2015 07:38

      Hihi jaa! ♡

      Radera