24 februari 2015

Ny frilla!

Äntligen lite förändring! Har inte klippt mig sen vi var i Turkiet i höstas (eller det har jag ju visst! En kväll fick jag för mig att klippa håret själv, det rök flera centimeter och jag måste faktiskt säga att det blev bra), så det behövdes verkligen fräschas till. Var som vanligt hos bästa Ica (länk!) och klippte mig. Hon får det alltid som jag vill ha det! Denna gång klippte hon ungefär tio cm i nacken och bara någon cm där framme, plus lite uppklippt. Ville ha något nytt men ändå inte superstor förändring så en page-look kom vi fram till att passar bäst. Gillar det! Undrar bara hur jag ska kunna locka håret...

Vad tycker ni, blev det bra? Syns inte på bild men det är riktigt riktigt kort i nacken.

5 kommentarer:

  1. Superfin frisyr! :) Skulle också vilja ha en förändring.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 februari 2015 17:13

      Tack tack Silje! 😄

      Radera
  2. En liknande frisyr vill jag också ha den dag jag beslutar att klippa av mitt lååånga hår (som går nästan till baken nu).. :)

    SvaraRadera
  3. Åh så fin frisyr :D fint till våren ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria26 februari 2015 10:38

      Åjj tack så mycket Ida-Marie! :D

      Radera