20 februari 2015

Today's facelook

Såhär ser mitt face ut idag. Om någon vill veta haha. Har både pärlörhängen och pärlringar. Fint så. Körde på ett rött läppglans och mörk ögonskugga. Förut tyckte jag att det var skitsvårt att fixa till en snygg sotning utan att det såg för kladdigt och panda-aktigt ut men nu kan jag. Som tur! Jag har ju förstås övat ett bra tag så det förklarar väl saken? Jag brukar använda tre till fyra skuggor men för den som är nybörjare tycker jag att det fungerar bra med två.
 
Trevligt sportlov förresten!

2 kommentarer:

  1. Menar inte att låta creepy nu men gud så långa och fina ögonfransar du har! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria22 februari 2015 15:03

      Haha åjj nemen tack! Dock tycker jag att de är jobbiga när de är så långa. De är bara i vägen hela tiden -.- ;)

      Radera