13 februari 2015

Today's look

Kappa - H&M // Lurvtröja - H&M // Halsband - H&M // Byxor - Drdenim // Skor - Nelly.com // Plånbok - Tommy Hilfiger // Ringar - H&M

Är inte min Tommy Hilfiger börs snygg? Fick den till födelsedagspresent av tjejerna! Tack igen! Lurtröjan köpte jag i Seinäjoki. Såå mysig! Älskar lurvtröjor! Som ni kanske märkt, hehe. Skorna måste jag riktigt skryta på och säga att dom är verkligen de bästa vinterskorna. Speciellt nu när det är jääätte halt ute. Jag har storlek 35 på mina och ändå är de alltför stora. Känns lite klumpigt att gå med för stora skor men kanske det är bara jag som tänker på det?

10 kommentarer:

  1. Sjukt fin outfit :) Har likadana skor, och jaa verkligen sköna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria16 februari 2015 07:41

      Taack Linnea! :D Jamen visst är de! Speciellt nu när det är så kallt ute :)

      Radera
  2. Du har så fina kläder alltså O.O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria16 februari 2015 07:42

      Åjj tusen tack! Va glad jag blir! :D

      Radera
  3. skulle du kunna göra en outfit för pojkar? vad du tycker är snyggt på pojkar och vilka plagg du tycker alla pojkar borde ha! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 februari 2015 00:32

      Jamen det kan jag göra! Tack för tipset! :D

      Radera
  4. ÄLSKAR dina skor och din jacka ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 februari 2015 00:33

      Jaa alltså skorna gillar jag också ;) Jackan börjar dock bli lite noppig :/

      Radera
  5. Svar
    1. Carolinahannamaria21 februari 2015 00:33

      Nemen tack så mycket söta du! ♡

      Radera