24 mars 2015

24.3.2015

Good morning! Hur mår ni? Hoppas ni mår bättre än vad jag gör och inte är lika sjuk som mig. Var hemma från skolan igår och är hemma ännu idag. Hade nog tänkt uppdatera bloggisen om läget men kunde knappt läsa något för att jag var så svag och hela kroppen värkte. Ni vet den känslan när man försöker sitta eller ligga i olika lägen men inget känns bekvämt och du bara svettas hela tiden. Fyy usch då... Inget man vill uppleva ofta direkt. Som tidsfördriv såg jag massa gamla goda filmer. Ni vet... A Cinderella story, letters to Juliet, LOL, Camp rock, Picture this... jaa men ni fattar!

Vaknade för att tag sedan och kände mig genast lite bättre. Har lock för öronen ännu och täppt näsa men vingligheten är borta. Skööönt... Hade ingen matlust igår så idag när jag vaknade med en stor hunger passade jag på att göra en god frukost. Jag har aldrig gillat te men efter jag var på prao vid Du&Vi och efter våra tea-partyn i skolan har jag börjat gilla det bara mer och mer. Igår drack jag säkert sex koppar och nu har jag redan hunnit dricka två. It's like a drug! Haha nånejj men nästan nog.

Nu ska jag försöka hitta någon sida där man kan se The longest ride. En film jag inte sett än som jag gärna skulle vilja se. Den ser så himla bra ut!!
Här är min lyxfrukost, mums! Älskar mackoooor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar