25 mars 2015

25.3.2015

Tjenixen!
 
Idag var jag tillbaka till skolan! Kanske inte det bästa valet med facit i hand... Jag borde nog ha stannat hemma åtminstone en dag till. Jag har känt mig såå hängig hela dagen och svettats som en gris. Sjukt obehagligt. Trodde jag skulle svimma för en stund men gjorde som tur inte det. Men förutom det har dagen varit riktigt riktigt rolig. Härligt att se folk och vara social. 
 
Kronobys vänliga kom för att hälsa på oss idag! Vi hade planerat flera lekar och ordnat bullar och saft som fika. Åh så roligt det var att leka! Jag gillar annars inte att leka lekar, tycker det bara är jobbigt, men när vi hade SÅ bra grupp var det faktiskt jättekul. Roligaste måste nog ha varit kaptenen kommer (på rippilägret var det en av mina favvo-lekar) och rulltrappan. Tack Krombi vänliga för en trevlig förmiddag! På tal om vänligan kom jag på en jättejättejätte sorlig sak idag. Snart splittras årets vänliga och det väljs en ny. Alltså sååå hemskt! Vi har haft så roligt och alla är så underbart roliga och snälla.
Hela underbara gänget! Minus mig, hehehe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar