31 mars 2015

31.3.2015

Sista mars! Blir lite smått rädd för att tiden går så himla fort. Vips så är sommarlovet här och vi har liksom gått ut grundskolan. Läskigt...

Vilken stressdag denna tisdag blev. Åkte redan till skolan klockan åtta för att få mattestöd. När jag var borta förra veckan missade jag lite väl mycket så jag behövde ta igen det jag missat. Jättebra när det erbjuds "stöd" nu i sista perioden. Först lektion var det finska på schemat och vi hade muntligt "förhör". Är glad att mitt gick något så nära bra, nu kan jag pusta ut. Sen hade vi fysik provet och jag ska som vanligt skriva på övertid. Fick SÅ panik när jag upptäckte att jag hade glömt att göra en sidan eftersom jag på nåt konstigt sätt missat det. Jag hann inte skriva mycket men som tur fick jag plitat ner några rader. De två sista lektionerna var det matte och hälsa på schemat. Tisdag är veckans pluggdag som ni hör.

Blev ingen dans ikväll på grund av min förkylning som fortfarande sitter i. Lite har den ju släppt men snorar massa ännu. Superkul när man sitter och skriver prov i ett knäpptyst klassrum och man känner hur snoret börjar rinna och man bara måste dra upp det. DET är jobbigt! Gick idag till biblioteket i skolan för att låna böcker inför påsklov. Ska bli skönt och avslappnade att börja på ny bok ikväll. Först ut blir Pappersstäder av John Green. Är den bra? Verkar bra iaf!

10 kommentarer:

  1. Sista Mars* :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria31 mars 2015 18:13

      Ojj... Tack! :)

      Radera
  2. Njaa, papperstäder är ganska dålig faktiskt.. :/ den har en tråkig handling, ingenting sker och dåligt slut! Fattar inte att den kommer ut som film snart..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 april 2015 20:21

      Nej var den så pass dålig? :O

      Radera
  3. Jag har läst den , tyckte dock att den slutade ganska konstigt , men annars var den helt okej! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 april 2015 20:25

      Åååh nej, jag hatar konstiga slut... :-((

      Radera
  4. Jag tycker det var en helt bra bok, ser fram emot filmen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 april 2015 20:38

      Okej men vad bra att någon gillar den! Då är det värt det att läsa den ;)

      Radera
  5. Jag tyckte iaf att den var riktigt bra och hade även humor! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria1 april 2015 20:39

      Yess! Humor måste finnas i böcker ;)

      Radera