3 mars 2015

3.3.2015

Hello hello!

Dålig update de senaste dagarna - ber om ursäkt för det! Igår övade jag på finska prov hela kvällen (ok, inte hela kvällen. Ägnade lite tid framför datorn och kollade några avsnitt Arrow. Har börjat kolla den serien nu och jag dör för Roy och Oliver, såå snyggaa!!) så det fanns ingen ork att skriva ett inlägg. Ikväll däremot har jag inga måsten som måste göras. Ska en timme på dans men det är allt.

Jag hade också tänkt börja skriva, eller snarare fortsätta, på min uppsats om Kinesiologi men nu visar det sig att skoldatorn vill inte samarbeta med mig (och de andra tjejerna i klassen) så nu får jag så lov att skjuta upp det tills imorgon. Suckkk... Uppsatsen ska helst vara färdig före måndag så känner lite stress eftersom jag bara börjat med inledningen än så länge. I vår ska alla nior skriva en uppsats, eller "projekt Nobel" som lärarna kallar det, om ett speciellt ämne som sedan ska bedömas. Uppsatsen ska vara ganska lång och ses ungefär som ett "slutarbete" för nian. Jag valde Kinesiologi eftersom jag tycker det är såå intressant! För er som inte vet vad det är kan jag säga att det handlar om nervsystemet i kroppen, kort sagt. Googla om ni vill veta mer! Först var jag helt säker på att jag skulle skriva om Sociala medier men ändrade mig minst sagt i sista minuten. Ett ämne som skulle passat mig som handen i handsken men kände att jag ville lära mig något nytt och nödvändigt istället.
Min lilla arbetshörna just nu. Väldigt mycket att hålla reda på. Böcker, dator, anteckningar, papper... Pjuhh!

4 kommentarer:

  1. Arrow är den bästa serien ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria4 mars 2015 15:32

      Jaa den är riktigt bra! :D Fast OTH är nog ändå mycket bättre ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria4 mars 2015 18:04

      One tree hill :))

      Radera