6 mars 2015

6.3.2015

FREDAAAG!!! Hur skönt?! Efter en stressig vecka och ny period känns det bra med helg.

Dagen har varit skit! Halva min uppsats om Kinesiologi försvann. Började nästan gråta och ge upp men hittade konstigt nog lite motivation och fortsatte snällt. Fattar ni hur hemskt det är?! Jag måste göra om sååå mycket. Fyyy alltså! Och jag lovar er att jag hade sparat den, minns att jag checkade tre gånger igår att jag faktiskt hade tryckt på spara knappen. Nåå, väl när den är färdig ska jag fira ordentligt! Kanske med en Ben&Jerry? Så nu blire hårt arbete hela helgen. -.-

Nu ska jag sätta mig i bilen för att åka in till stadin och köpa Makuuni godis. Fredagsmys på högnivå!
En uppgiven Carro (dock syns det inte, har bra mask) som miste halva sin uppsats :-(((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar