9 mars 2015

9.3.2015

Heeeej!

Vi behöver ju inte ens prata om uppdateringen i helgen. Ursäkta! Men jag har faktiskt en orsak. Jag har nämligen skrivit HELA HELGEN. Både på lördagen och några timmar på söndagen. Men jag blev väldigt nöjd också, och då är det så värt det. Hoppas hoppas att jag får åtminstone en nia för så pass bra är den nog. Hehe skrytskryt. Vill typ aldrig skriva långa blogginlägg efter att ha skrivit flera sidor fulla med text. Jag hade 13 sidor sammanlagt och bara en bild. Fattar ni hur mycket jag har skrivit?

Hur var er skoldag idag? För min del helt ok. På biologin testade vi vilka blodgrupper var och en hade. Riktigt intressant måste jag säga. Jag har också sökt till ett gymnasium idag. Kan ni gissa vilket? Efter många om och men kom jag slutligen fram till en skola. Ni ska vara glada sjuorna och åttorna att ni har en stund på er att fundera vart ni vill efter nian. Det är ett stort beslut man ska ta och vad ni än bestämmer är det någon som kommer vara missnöjd. Huvudsaken är ju att DU är nöjd!

Nu ska jag chilla! Måste ju ta igen mig efter helgen. Hehe... Ska senare eventuellt ut på länk i detta blåsväder.
Trodde aldrig att jag skulle få den klar men tillslut så!

6 kommentarer:

  1. Har du sökt till PG? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria9 mars 2015 20:42

      Jupp! :) Det var SÅHÄR nära att det blev JG men ändrade mig i sista minuten. :)

      Radera
  2. Pg är ett bra val!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 mars 2015 21:40

      Aa jag hoppas det! :)

      Radera
  3. Tror/hoppas du kommer trivas jätte bra i PG! :D

    //C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria15 mars 2015 00:47

      Jaadå, tror nog det! :D

      Radera