15 mars 2015

Blommigt telefonskal

 Nytt blommigt telefonskal från Miniinthebox (klicka!)
 
Sött skal va? Det är egentligen syrrans men lånade skalet eftersom det passade så bra till min outfit. Jag själv har inte många telefonskal och bryr mig inte om dem heller. Ja alltså ibland är det roligt att kunna byta men trivs bäst med mitt vanliga vita. Det skyddar min telefon hur bra som helst och jag är nöjd med det. Allt behöver ju inte vara så himla fancyt tycker jag. Detta skal är från Miniinthebox! Där finns hundratals häftiga och coola skal att välja mellan och jag lovar att du hittar något som faller dig i smaken. Jag beställde åt mig själv ett skal som ser ut som en handväska. Ska ta och visa er någon gång.

1 kommentar:

  1. Kolla in techsupply.se dom har sjukt bra priser på sina skal =)

    SvaraRadera