30 mars 2015

Boktips #2

 
             1. Carlstensveckan            2. Fyra dagar, fyra nätter         3. Isabellas hemligheter                   4. Egoboost                             5. Duggregn


Vädret suger och jag har ingen bok jag kan sitta inne och underhålla mig med. Boring... Jag som älskar att läsa! Det är så givande. Man lär sig många nya ord OCH hur man skriver en intressant text. Dessa fem böcker vill jag tipsa er om! Jag har läst väldigt många böcker och dem här ligger väldigt högt på favoritlistan. Isabellas bok är ju inte direkt en "saga" utan mer som en... vad ska man säga...typ en bok med massa tips och hur hennes liv har sett ut. Riktigt typiska tjejböcker! Isabella Löwengrip är en stor inspiratör. Fyra dagar fyra nätter är en bok som kommer i toppen av min lista. S Å  B R A! Jag hade med mig den till Turkiet för två år sen och läste den i sträck. Det går liksom inte att slita sig ifrån den.

Har ni några böcker ni vill tipsa mig, och alla andra bloggläsare, om? Det var längesen jag läste en bra bok...

6 kommentarer:

  1. Alla böcker av Sarah Dessen är bra, speciellt "mitt perfekta liv", "mycket mer än så" och "du glömde säga hejdå". Tusen och en chans är också jättebra, men jag minns inte vad författaren heter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria31 mars 2015 15:36

      Aahh joo jag vet vilka du menar :) Började läsa en, tror den var "du glömde säga hejdå", men tyckte den var så långtråkig. :/ Men jag läste inte riktigt långt hlr... Tack för tipsen! :D

      Radera
  2. Divergent sagan är såå bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria31 mars 2015 17:52

      Jag har sett filmen men inte läst boken. Är den månne bättre än filmen? :)

      Radera
  3. Finns en fortsättning på carlstensveckan som hejter offpist, rikti bra bok ifall du vila läsa ha å! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria31 mars 2015 17:54

      Neeej vaaah!? Det har jag missat! Va kul! Den ska jag låna :D

      Radera