4 mars 2015

4.3.2015

Hello friends! Onsdag idag. Vi är redan halvvägs på veckan och jag har inte ens gjort två sidor klart på min uppsats. Jisses vad tiden går, hur ska jag hinna få klart det? Stress! Imorgon får vi jobba hela skoldagen med projektet vilket känns både bra och dåligt. Bra för att de ger oss tid att arbeta men dåligt för mig som måste ha alldeles knäpptyst runtomkring mig när jag ska skriva. Nåå en chilldag blir det hur som helst!

Nu är Carro trött! Ligger faktiskt i sängen och skriver detta inlägg och håller på att somna. Det har varit en lång onsdag med mycket program. Ska bara försöka att inte lämna uppe hela natten och kolla Arrow. Kommer ju vara helt död imorgon om det händer! Godnatt!!
Längesen jag använde webcam... Jag är helt nomakeup på bilden! Ser jättetrött ut, vilket jag också är. Och ja, mina ögonbryn är naturligt mörka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar