28 mars 2015

Lördagen

Då börjar lördag lida mot sitt slut... Har varit en lugn lördag - precis som jag vill ha det. Bästa är när man får sitta inne hela morgonen och bara ta det lugnt framför datorn. Läsa bloggar, blogga själv, se serieavsnitt, osv. Runt lunchdags promenerade jag till mommos och moffas för att käka lunch. Var där i nån timme och styrde sen kosan mot stan för att träffa Anna och Fanny. Var otroligt snål på godis så gick och handlade en påse Aakkoset. Haha jag har ingen aning om varför jag tog en sådan påse, för jag har alltid tyckt de är så tråkiga. Om nu godis kan vara tråkigt? Ikväll har vi kollat en jätte jätte JÄTTE äcklig skräckfilm. Fanny tyckte till och med att den var äcklig så vi stängde av efter halva filmen och började kolla en komedi. Mycket trevligare när man får skratta!

Är nu hemma och redo att sova. Somnade redan i bilen påväg hem så det ska bli skönt att få krypa ner under täcket och sova. Nighty nighty!
 Tidigare idag när vi hade handlat godis. Kan säga att folk kollade lite konstigt på mig när jag stod och posade med en godispåse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar