12 mars 2015

Powerwalk i vårvädret

Alltså våren är här! Skönt eller icke skönt, det är ju frågan. Jag själv gillar inte alls våren och tycker det är så märkligt när allihopa ba "åååhh vad härligt med vår, så ljust och fint!". Jo jag håller med om det där med att det är härligt för att det blir varmt, men ljuset välkomnar jag inte. Eller på ett sätt är det ju väldans bra när man har en blogg att sköta (alla ni bloggare vet vad jag talar om...) men annars tycker jag det är bara jobbigt när vi går mot ljusare tider. Gillar inte när mina svarta byxor plötsligt ser gråa ut och när man inte längre har en orsak att sitta inne och kolla serier. Men visst, lite skönt ska det ändå bli med vår. Ser mest framemot vårkläderna!

Jaa men det var inte det jag skulle säga. Jag har varit på en PW ikväll! Riktigt skönt faktiskt. Lite blåsigt bara. Stannade hos fammos och faffas en stund för att titta till dem. Har varit så mycket skolarbete på sistone så jag har inte alls hunnit besöka dem. Vi hade trevligt som alltid! Det var dock mindre trevligt att gå hem i mörkret. Jag är fruktansvärt rädd att någon ska hoppa på mig. Haha jag veeet... föör mångaaa skräckisaaar... ehehe....
Jackan är från Kappahl (gammal) och skorna är Nike!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA PW!! He eju he di kallar papp min i gymnasiet 😂😂😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria13 mars 2015 15:52

      Hahahah jaa jag kom ti tänk på de jagå! xD xD

      Radera