13 mars 2015

Provkört en ny bil

Sis and I in the new fresh big rentcar!
 
Gokväll folket! Vad gör ni en fredagkväll som denna? Pappa fick för sig att köra efter en hyresbil för att provköra den nu i helgen. Den är verkligen såå stor (typ värsta kändisbilen haha), fin och luktar ny. Har ingen aning om märke men kan det vara en Kia? Nää jag vet inte! Den är vit, jag gillar vita bilar. Och svarta! Syrran och jag var sugen på fredagsgodis så hela familjen hoppade in i hyresbilen och körde kosan mot stan. Makuuni var destinationsmålet och jag fick äntligen dämpat min godisabstinens. Plockade alltför mycket choklad ikväll, inte bra inte bra... Får så himla sjuk mage av choklad. JÄTTETRÅKIGT because I love chocolate.
 
Jag har hållit mig hela kvällen från att inte klicka igång VD. Jag har nämligen väntat på att det ska bli mörkt och jag har godis att smaska på. Nu när jag har godiset och det är mörkt kan jag kolla. Har hört att detta avsnitt är skit men jag får ju allt se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar