26 mars 2015

#TBT

Haha kolla vad jag hittade när jag var och grävde i gamla foton! Bilden är tagen på mammas och pappas bröllop och jag var ungefär runt ett år. Fattar bara inte varför mamma hade valt en gul klänning, jag gillar inte gult haha. Men jag måste säga att hatten var ju riktigt fin. Ser ju ut som en liten dam! Själva bröllopet minns jag inte alls. Lite tråkigt... Men mommo har berättat flera gånger att jag sprang omkring med en leksakskamera och skulle fota alla gäster. Antar att mitt fotointresse började redan då. ;)

2 kommentarer:

  1. nej men vilken söt dam, var du brudtärna eller .du borde förstora kortet o lägg det på väggen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria28 mars 2015 14:18

      Hehe ;) Nej jag var nog så pass liten så jag var inte brudtärna :)

      Radera