14 april 2015

Insurgent

Tjeeena! Längesen sist. Har dock en väldans bra ursäkt - PROVLÄSNING! Asså det tar så sjuukt mycket tid. Blöö. Nåjaa ikväll var första kvällen på länge utan någon stress över prov, så jag Bella, Anna och Jecka åkte på bio. Vi såg Insurgent! Riktigt bra, nästan lika bra som ettan. Divergent och Insurgent är inte alls de typer av filmer jag i vanliga fall fastnar för, MEN dessa tycker jag om. Dock skulle jag aldrig kunna se dom igen för så pass intressanta är de inte. (Nu kommer Jecka ba "vaaahhh hu kan du int vila si di fler gånger?!"). Jag konstaterande också under filmen att dethär med bio är, som sagt, inte bra när man är en sån som bara måste få kommentera precis ALLT i filmer. Mina vänner var ju på väg att slänga ut mig ett bra tag. Haha... Någon av er som varit på filmen? Gillade ni den?

NU är det dags att pusta ut efter en intensiv dag. Ska stänga av telefonen och läsa en bok. Sånt behövs ibland. Hoppas ni alla har haft en bra tisdag!
Taggade tjejer före bion! Btw, ser ni hur långt mitt hår plötsligt blivit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar