9 april 2015

9.4.2015

Hejhej! Vilket blåsigt väder vi har idag. Jag som tycker att blåsten är obehaglig gillar ju inte direkt detta väder. Men men, man kan ju inte styra över vädret! Hade lämnat upp fönstret av misstag inatt och såklart ska det komma värsta vinden som gör så att fönstret flyger upp och ger ifrån sig ett högt och läskigt ljud. Tror ni att jag blev rädd!?! Värsta skräckfilmen ju!! ;P

Torsdag! Skönt med fredag imorgon. Även fast vi endast haft fyra skoldagar denna vecka har veckan känts onormalt lång. Ett rella prov är redan avklarat och det känns suuuperbra. Så nu var alla religionsprov avklarade i grundskolan. Märklig känsla alltså... Provet gick förövrigt riktigt bra och jag hann för ovanlighetens skull få färdigt skrivet före vi slutade. Är ju lite av en expert på det. Hehe... Tror nog det blir en nia denna gång!

Jag hade tänkt mig ut på en Powerwalk nu ikväll men insåg att vädret är ju inte det bästa. Tror jag blåser iväg om jag ger mig ut utanför dörren. Kanske det blir en sväng till fammos och faffas? Under påsken när Beckis var här (tror jag har glömt bort att informera er om att hon var här i helgen och hälsat på, därav den kassa uppdateringen) såg vi Taken 3 med fammo och faffa, men vi hann aldrig se den färdigt. Kanske vi tar kollar den färdigt ikväll ist? Nå skitsamma! Hoppas ni mår bra
Webcam bilder i mitt hjärta. Nånejj men när man har slut på ström i kameran får man helt enkelt hitta andra alternativ. Körde platt hår och basic outfit idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar