18 april 2015

Dansuppvisning

Tjeeena! Kom just hem från skolan. Jepp, skolan på en lördag. Dansgruppen jag är med i var och uppträdde på Toner i rörelse. Framträdandet gick helt okej för min del, det skulle ha kunnat gå mycket bättre om vi säger så. Men nu har jag det över och det känns skönt! Denna gång var jag faktiskt inte alls nervös, bara lite spänd, men kände inte den nervositet som jag brukar ha. Så lite scenskräck har jag allt blivit av med! Roligt roligt. För något år sen (när jag fortfarande dansade fyra gånger i veckan) var det det ena uppträdandet efter det andra och varenda gång var sååå såååå jobbig. Var så himla nervös! Men nu är den nervositeten bortaaaa. #happygirl

Jag måste ännu säga tack till vår danslärare Julia som orkat med oss fast vi varit lite slöa ibland och sett så uppgivna ut när vi inte kunnat stegen på direkten. Längtar redan till nästa dans-läsår!
Fina dansgruppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar