27 april 2015

Favoriterna i ESC 2015

Goodbye to yesterday - Elina Born & Stig Rästa


Daniel Kajmakoski - Autumn leaves

NÅGON AV DESSA SKA VINNA!! Jaa eller Måns vill jag också att ska vinna men dessa låtar kommer definitivt tätt efter. Såå härliga! Estlands bidrag är riktigt svängigt och har en bra melodi. Man sitter liksom och gungar med i refrängen. Först gillade jag inte Belgiens bidrag men nu, NU är det tusans bra! Modert, väldigt enkelt och "fräscht". Jag ska absolut rösta på Estland och Belgien i år! Mina andra favoriter är Sverige (noshit), Spanien, NorgeRyssland (blev väldigt överraskad över deras val i år) och Israel.

3 kommentarer:

  1. När började Eurovision? På vilken kanal och när kommer det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria27 april 2015 20:50

      Det har inte börjat ännu utan startar fört i slutet av maj någongång. :) Dock har de börjat sända Inför ESC på tisdagkvällar (tror jag) på SVT :)

      Radera
  2. min favorit är Australien! sååå bra! <3

    SvaraRadera