1 april 2015

Firat påsklov...

Today's casual! Halsduken måste ju vara den skrynkligaste ni nånsin sett.

...med lite shopping och bio! Perfekt start på fem dagars ledighet. Åh så skönt, behövs nu före slutspurten i nian. Efter skolan åkte jag, syster och Sara till stan. Åt mat vid Korv Görans (om ni är i Jakobstad är det ett måste att smaka Korv Görans kebab!), gick sedan i butiker för att spana på vårnyheterna och därefter blev det bio. Nu tror säkert alla att vi var på Fast and Furious (alla mina vänner trodde det också) men nej, det var vi inte! Kan gott och väl erkänna att jag inte sett en enda Fast and Furious film. Vi var på Cinderellla! Hihi. Inget extra men absolut sevärd.

Skönt att vara hemma! Nu blir det en till film och sen ska jag faktiskt gå och sova. Hade irriterande nog bokat tid till tandläkaren imorgon klockan 8.30 (!). Jahapp, där försvann en värdefull sovmorgon... Dessutom kommer min mun vara öm i flera dagar efter. Trevligt påsklov! -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar