4 april 2015

Kompishäng

Godnatt! Jaa alltså jag ligger från sängen och bloggar, DÅ snackar vi om megatrött. Annars brukar jag sitta vid skrivbordet och göra inlägg. Jag ser typ i kors och ögonlocken känns så sjuukt tunga. Jag lovar jag kommer ha massa stavfel i detta inlägg.

Som jag sa tidigare hade jag över några av mina vänner hit ikväll. Vi gav äntligen jeckas present (ni fattar inte hur länge det tagit att ordna present denna gång, det är ju pinsamt!) och hon blev jätteglad! Såklart. Varför sku hon liksom int vara det när det är vi som har ordnat? ;-) Vi gav ett telefonskal med egna bilder på, ett "presentkort" till en smyckesaffär och en VS body mist. Skalet hade vi beställt från Ifolor och det finns att göras till både Samsung och Iphone. Under kvällen har vi tjattrat på, sett skräckis och ätit massa onyttigt - precis som de ska vaaa!
Den perfekta bloggbilden! Jag hade skickat medd åt alla före de kom att de skulle bära något färgglatt. På påsk ska det vara mycke färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar