21 april 2015

Promenix i vårsolen

Vilket härligt väder! Så skönt med en promenad mellan provläsandet. Solen skiner och det är LJUMT väder. Hur skönt?! Kanske sommarn är här snart? Okej det var inte så smart att säga så, nu kommer det säkert bli smällkalla vintern igen. Händer ALLTID! Jag var ut på en fem kilometers pw med Jennifer. På samma gång var jag in och hälsade på fammo och faffa. Fammo bjöd på en goood morotskaka. Älskar morotskakor, de är inte alltför söta utan perfekt mängd söthet.

Nu är jag hemma och ska fortsätta öva på biologi förhöret vi har på torsdag. Vi har om gener och såna stuffs. Väldigt svårt, men kul, eftersom jag varit borta fyra biologilektioner. Lite jobbigt känns det allt när man inte fattar så värst mycket. MEN jag har en tendens till att kunna skriva rätt svar på proven även fast det känns som att jag inte kan något. Konstig hjärna jag har... Lite sådär nördvarning. Nåjaa, vi får se hur det ska gå. Håll tummarna för mig!

--> Duschen, äta, läsa och.... INFÖR EUROVISION SONG CONTEST 2015!! Äntligen, som jag väntat!!
En ny utejacka är högt uppe på min shoppinglista just nu. Denna börjar var för liten och jag trivs inte alls i färgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar