15 april 2015

Questiontime with my friends

____________________________________________________________________________________________________________


NU ÄR DET DAGS FÖR FRÅGESTUND!
 
Okej, längesen jag körde på en frågestund så tänkte det var dags nu i och med att jag ser att jag fått många nya läsare. Välkomna! :-) Denna gång blir det lite annorlunda än vanligt. För nej det är inte jag som vara på frågorna sen utan det är MINA VÄNNER som gör det. Därför kanske det är bra att redan nu veta att ni kan skippa alla frågor som bara jag kan svara på. T.ex hur jag sminkar mig, vilka mina morgonrutiner är, vilken plattång jag använder osv... För de frågorna är nog lite kluriga för dem att svara på. Perfekta frågor är hur jag är som person, bästa och sämsta egenskap, vad jag är beroende av m.m. Jaa lite allt möjligt!

Tänkte köra sen en video där de svara på frågorna, så nu hoppas jag på många frågor! Det är inte varje dag ni har chans att fråga mina vänner lite om mig. Hehe... Ni får fråga på ända tills nästa veckas tisdag. Alltså den 21.4. Frågorna lämnar ni som kommentarer i kommentarfältet här nedan. Nu kör vi!
 
 
____________________________________________________________________________________________________________

10 kommentarer:

  1. 1. Hur är du när du möter nya personer
    2. Är du pinsam i stan
    3. Skämmer du ofta ut dig

    SvaraRadera
  2. är carolina lättskrämd?
    Håller hon alltid på och fixar sig som hon gör i sina videor som typ fixar håret hela tiden?
    Är carolina perfektionist
    Och sist, vad tror ni är hennes favoritfärg?

    SvaraRadera
  3. Hur var carolina som liten? Var hon bestämd eller blyg?

    Och hur skulle ni säga att hon är nu?:)

    SvaraRadera
  4. Hur är carolina med pojkar, skickar hon och snappar med mycket boys?

    SvaraRadera
  5. Vad tycker hon om för mat?

    Vilken skola ska hon gå i nästa år å vad vill hon utbilda sig till?

    Har hon varit tillsammans med någon förut?

    Hur länge har ni varit med carolina?

    Är är hon en person som det är lätt att prata med?

    SvaraRadera
  6. vilka är carolinas bästa & sämsta egenskaper?
    beskriv carolina med 3 ord!
    varför tror ni carolinas blogg har blivit så stor som den är?
    har ni varit med om någon pinsam situation med carolina? (berätta gärna vad som hände)

    SvaraRadera
  7. Är carro noggrann?
    Beskriv henne med 1 ord
    Hennes drömprins är?
    Favorit tv-program

    SvaraRadera
  8. 1. Tre ord som Carro säger hela tiden
    2, vad tror ni är Carros drömyrke?

    SvaraRadera
  9. Favoritmat?
    Vad är det bästa ni vet med Carro?
    Är ni bra på att rita?

    SvaraRadera
  10. 1. Hennes rädslor
    2. Hennes Värsta public embarrassment
    3. Hur gammal tror ni Carro är när hon gifter sig?

    SvaraRadera