19 april 2015

Tips på avslutningsklänningar

 
Tips på avslutningsklänningar! 1, 8, 16 är från H&M och 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 hittar ni hos Nelly.com. Jag vet ju redan vilken jag kommer ha men om jag skulle välja någon av dessa skulle jag helt klart välja 2:an eller 3:an. Sjukt snygga! Egentligen skulle jag vilja ha en vit jumpsuit med långa vida ben, men har tyvärr inte hittat någon som är anpassade till kortisar (kanske jag borde starta ett klädmärke som bara tar fram kläder för korta människor som mig?) så det blir nog en klänning. Det är så himla tråkigt att köra klänning varje år, därför hade det varit roligt med lite omväxling. Om ni minns så hade jag förra året en playsuit, fast det syntes knappt att det var en playsuit så jag lovar alla lärare trodde att jag hade en askort klänning och trodde att jag skulle visa rumpan när som helst. Jaja, fin var den i alla fall!

5 kommentarer:

  1. 5, 6, 11 eller 12 hade jag kanske valt, så himla söta! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria20 april 2015 20:43

      Jaa 6:an är också en av mina favoriter :) Så himla söt!

      Radera
  2. Jag ser att nummer tre skulle vara något i min smak!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria29 april 2015 23:14

      Jaaa den är väldigt enkel och fin :D

      Radera
  3. kan du länka till klänning 6? jag hittar den inte på hemsidan :)

    SvaraRadera