8 april 2015

Which dress?

1 - LÄNK    //    2 - LÄNK    //    3 - LÄNK    //    4 - LÄNK

Alltså jag behöver er hjälp! Vilken av dessa fyra klänningar tycker ni jag skulle passa bäst i? Nu ska ni alltså inte säga vilken du tycker är finast, utan den klänning ni skulle kunna se mig i, som en typisk Carro-klänning! Jag vet inte alls om jag vill ha en kort eller lång klänning. Är lite kluven... För tänk om jag faller på scen, då skulle långklänningen vara såå mycket bättre eftersom med en kort klänning kan man visa lite ett och annat. Haha har jag inte konstiga funderingar? Men man måste ju vara förberedd på det värsta. ;-) Det lutar lite mer åt en av dem, men säger tyvärr inte vilken. Det ska ju vara en surprise! Hehe. Ville redan ha den på konfirmationen så... Men hur som helst, vilken vill ni se mig i?

21 kommentarer:

  1. Nr 3. helt klart mest du! Bra blogg! ;)

    SvaraRadera
  2. 2an tror jag att du skulle vara riktigt fin i :) Men 4an är lite speciell också..

    SvaraRadera
  3. 3:an känns som du! Så snygg :)

    SvaraRadera
  4. 2:an skulle passa dej super tycker jag! :)

    SvaraRadera
  5. Carolinahannamaria8 april 2015 22:37

    Tack så mycket för era svar fina ni! ♡

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Carolinahannamaria9 april 2015 21:19

      Okay! :D Roligt att du lämnade en kommentar Linn, hade ingen aning om att du bytt blogg så det var kul att "hitta" den ;)

      Radera
    2. 2:an du passar jättebra i den färgen :D

      Radera
    3. Carolinahannamaria10 april 2015 15:11

      Tack Lina! :D Ända problemet är att jag tror jag blir ännu blekare med ljusrosa, eftersom min hy går mot rosa... :/

      Radera
  7. nummer två :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 april 2015 15:12

      Okii, tack! :D

      Radera
  8. Alltså jag kan bara se framför mig när du går med 2:an och du har håret så där fint som du brukar göra det! 😍 helt klart 2:an tycker jag! <3 😄

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria15 april 2015 17:23

      Haha aaww nemen taack fina du! <3 2:an är fin tycker jag också... lite lång dock så måste nog sy in den isåfall! ;P

      Radera
  9. Jag tycker trean skulle passa dig väldigt bra, känns som en carro klänning :) Och väldigt fin är den också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria15 april 2015 17:24

      Jaa de flesta säger det, även mina kompisar ;) Och jo den är SÅ SÅ fin. Tack för din kommentar!

      Radera
  10. Svar
    1. Carolinahannamaria15 april 2015 17:25

      Okay, tacktack! :))

      Radera
  11. Nån av de korta känns mera som dig, men jag tycker nr 2an absolut är den finaste av dom här alla! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria15 april 2015 17:26

      Jaa 2:an är fin... Och som du säger, kort är nog mera jag. :) Tack för din kommentar! :D

      Radera
  12. 3:an alla gånger!! <3

    SvaraRadera