13 maj 2015

13.5.2015

Tjena! Skönt att veta att man har ledig dag imorgon. Då kan man bra stanna uppe länge ikväll och hänga med kompisar. Kolla massa film eller något sånt. :-)

Är dödstrött efter den sena ishockeymatchen igår. SÅ SPÄNNANDE! Höll ju på att bryta ihop när det var dags för straffar. Var tvungen att hålla före ögonen och öronen för pallade inte att varken höra eller kolla. Jaja, hockey när det är som bäst! Tur vi har Rinne!

Jag har just tryckt i mig en Friends&Brgrs måltid och jisses vad gott det var! Var ingen vidare skolmat så har gått hungrig i stort sätt hela dagen. Jag var såå sur och grinig när jag kom hem och min mage bara vrålade så en hamburgarmåltid satt som handen i handsken. Nu sitter jag i Beemern och snart ska jag åka in till stan med mammsen på gymppa. Dock ska jag bara vara åskådare (hehe), klarar inte av större ansträngningar nu just. Får en extrem huvudvärk bara av att röra på mig lite mer än vanligt. Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar