1 maj 2015

1.5.2015

Första maj! Och grattis Elin! Jag som hade hoppats på att det skulle vara supervarmt och strålande solsken hela dagen blev ju lite smått besviken när jag såg alla mörka moln som var påväg hit. Det brukar alltid vara fint väder på första maj... Men jag gillar regn och tycker att det är så himla mysigt so I don't mind.
 
Det är endast Fia och jag som är hemma idag. Resten av familjen åkte till villan för att fixa med en lada, eller vad det nu var? Fia och jag har värmt pizzor, hört på massa ESC-bidrag (det är så kul när vi har olika musiksmaker, så något jag gillar kan hon typ hata) och plippat på med våra telefoner. Jag har försökt vara lite social och frågat om vi ska hitta på något men nää, hon vill tydligen bara sitta och hålla med sin telefon. Dagens ungdomar... Hahah nå jag ska nu inte säga så mycket jag heller... MEN jag är i alla fall inte lika osocial som henne. Lovar.
 
Nu ska jag lacka naglarna och sen ikväll kommer mina tuffa-tjejjer hit. Ska bli superkuuuul! Och ja. Det blir såklart hockey också!
Tre snapchat-bilder från min morgon. På snapchat heter jag carro.forsman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar