21 maj 2015

21.5.2015

Hejhejhej! Hinner snabbt kika in här och skriva ett inlägg. Har ett gäng bilder från dagens kuligheter med Vänligan som jag vill visa er. Vi promenerade till Ankdammen, lekte lite lekar där, gick sen vidare till Två systrars söta för att fika, och tillsist avslutade vi eftermiddagen med kramkalas och tårögda ögon (iallafall jag). Känns så bra att jag har fått lära känna dessa fantastiska människorna ännu bättre. Detta var vårt sista program tillsammans...Kommer sakna er såå ♥

Nu hinner jag faktiskt inte skriva mer. Sitter och fyller i mina ögonbryn på samma gång som jag skriver detta inlägg, så får se hur ögonbrynen ser ut då jag är klar. Går inte jättebra kan jag säga... Klockan sex ska jag åka till skolan igen för att träffa de nya sjuorna (som inkluderar min syster, vart har tiden tagit vägen liksom?!?!?). Kommer bli kul! Senare ska jag packa och se ESC. Hade fint!
Fyra bilder från idag. Gott med fika under skoldagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar