25 maj 2015

25.5.2015

Halloj! Sista måndagen i grundskolan är avklarad och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta (?!). Inleder denna vecka med blandade känslor. Jag vet att jag kommer stå och storpyla på lördag när vi har avslutning, men det får alla Sursik-elever liksom bara ta haha. Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan. Eftersom det är sista veckan blir det mest bara chill-lektioner. Men jag klagar inte! Fick veta tre vitsord som kommer stå på slutbetyget och jag är så armadis nöjd!! Kunde inte ha gjort någonting bättre och det kändes som att mitt mål är nått och jag kom över 9.0 i medeltal på betyget. Sen i gymnasiet tänker jag ta nya tag och inte ha lika stora krav.

Det är måndagkväll och klockan är snart nio - dags för Vem bor här! Tror det är bara ett eller två avsnitt kvar nu vilket är lite tråkigt... Hade bra fina ni!
Fina rosor som vi fick av mammsen eftersom vi varit så duktiga i Hesa. Jag och Mowgli tog en selfie idag. Som ni ser körde jag no-mascara-day. SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar