5 maj 2015

5.5.2015

Godkväll fina! Kom nyss hem från stadin (som de säger i Kristinestad/Närpes). Har varit med Anna idag och vi har bland annat fotat dagens outfit. Outfiten kommer upp ikväll om jag hinner redigera bilderna. Tills vidare ser ni bara en liten smygtitt här under. Söta Märtis ville också vara med på bild! Vi är bästa vänner, hihi.

Nuuu ska jag bänka mig framför TV:n och klicka igång Vem bor här. Det kom egentligen igår men såklart kollade jag hockey istället (ni fattar inte hur galen jag är när jag kollat ishockey, jestas säger jag bara...) så bandade in programmet för att kolla det en annan gång. Enkelt och smidigt när man kan banda! Vem bor här är mitt favvoprogram just nu, det är verkligen såå bra! Kommer på SVT på måndagar. När klockan slår 22.00 switchar jag till Inför ESC!

Hoppas ni haft en bra tisdag mina bloggvänner!
Gulliga Märta ville också vara med på bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar