18 maj 2015

Dagens Carro

Tröja - H&M // Byxor - BikBok // Väska - Kappahl // Steltarmband - Calvin Klein // Ballerina - H&M // Solglasögon - H&M // Örhängen - Cubus
 
Dagens enkla och sköna outfit! Tröjan är egentligen min systers och när hon såg att jag hade på mig den imorse skrek hon helt hysteriskt "DU FÅR INT LÅNA DEN DÄR!!! DEN E MIN!!!". Men tror ni jag lyssnar? Hehe nejj såklart inte! Men om hon tar mina kläder så ska jag väl också få ta hennes? Rätt ska va rätt! Jag märker nu på våren så använder jag mina vita byxor heeela tiden. Men det är så fräscht och vitt passar ju verkligen till allt. Dock är det himla jobbigt att ha vitt för jag är alltid så rädd för att sätta mig i något smutsigt och gå med skitig röv hela dagen. Hoppas jag inte är den enda med det problemet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar