7 maj 2015

En uppdatering

Hej! Ville bara kika in här och meddela att just nu mår jag inte så bra. Jag är igen jätte förkyld och jag känner mig helt slut. Det tär på krafterna att måste vara hemma varannan vecka p.g.a min ihållande förkylning som ännu inte har gett sig. Jag har varit förkyld nu sen i vintras och jag lever typ i en ond cirkel. Man missar otroligt mycket i skolan och att komma tillbaka och hålla reda på allt man missat är jätte stressande. Just nu vill jag bara sova eller ligga och läsa en bok, orkar med inget annat. Skulle aldrig ha klarat av skolan idag. Hela huvudet känns helt... tomt? Allt känns bara bajs.

Jag återkommer när min bloggmotivation är tillbaka och jag är taggad för att logga in här igen. Stor kram till er alla som kikar in här varje dag! ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Krya Carro, hoppas du mår bättre snart ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria10 maj 2015 07:26

      Taack så mycket Lina! :D

      Radera