14 maj 2015

Länk med tjejerna

Tröja - Adidas // Topp - Nike // Tights - H&M // Gymppapåse - Nike // Skor - Nike // Klocka - Turkiet

Hej hej! Ikväll var jag ut på länkki. Anna och Janina var snälla och kom hit för att springa med och peppa mig, så några hundra metrar kom jag. Verkligen såå dåligt men med tanke på mitt skick så är det bäst att börja försiktigt. Det här med andningen måste jag öva på. Glömmer liksom bort att andas och det blir attans tungt om man inte gör det på rätt sätt. Kallt var det också vilket gjorde det inte lättare precis. När vi kom hem svettiga och sluta (okej jag var inte speciellt trött faktiskt) gjorde vi hotdogs och franska åt oss och knäppte på The Duff. Vardagsmys!

Nu ska jag stänga av datorn och se slutet av hockeymatchen. Blir inget roligt slut... :-((((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar