20 maj 2015

Stressigt värre

Nu är det KAOS. Ända fram till söndag kommer jag vara upptagen från morgon till kväll. Det är mycket med hejarklacken eftersom vi åker på fredag förmiddag till Hesa. Alla gåvor till lärarna ska fixas (vår klass är så snäll att vi ger åt de flesta lärarna vi haft under högstadietiden), så har sprungit som en dåre på stan för att hitta de perfekt gåvorna med dom perfekta priserna. Sen ska ju kort också tillverkas. Dem håller jag på med nu. Jag ska packa inför resan till Helsingfors. Rapporten måste bli klar innan fredag (hur f*n ska jag hinna me det?). Imorgonkväll åker jag till skolan för vara en stand-in-vänelev när de nya sjuorna kommer och hälsar på. Men det ska mest bara bli kul! Plus ESC semifinal 2 imr.

Nu kanske ni förstår om uppdateringen inte är den bästa, men jag hoppas innerligt att det inte gör något. Antar att ni andra också har mycket just nu. Försöker dock uppdaterad så ofta jag kan på Snapchat och kommer antagligen att bli en hel del bilder/videos där under helgen (carro.forsman). Sista provet i grundskolan skrev jag idag. FATTA KÄNSLAN?!?! Härligt!

Hoppas ni mår jättebra och inte har det lika stressigt som mig. Borde dra ner tempot känner jag... Kramis!

2 kommentarer:

  1. Jag var en av de nyblivande sjuorna och blev så glad över att få se dig. Var dock för blyg för att komma och säga hej. Du är mina favoritbloggare <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria25 maj 2015 15:11

      Åjj tack va snäll du e! Blir så glaaad, haha. Du skulle kommit och sagt hej, jag bits inte ;)

      Kram!

      Radera