16 maj 2015

Ute vid villan

Gokväll läsare! 
Nu just är jag ute vid havet. På villan för att vara mera exakt. Lite kallt men annars såå härligt att vara här igen. Var faktiskt hit förra helgen med mina kompisar men skrev inte om det eftersom jag hade min lilla bloggpaus då (uppdaterade dock Snapchat som en tok, adda mig vettja! Bjuder på flera "vardagsvideos", carro.forsman heter jag). Vi hade det i varje fall superkul! Att köra mopo i över en timme är ju väldans hemskt för både ryggen och baken men SÅ värt det när man väl kommer hit. Bästa stället i hela Finland.

Vi övernattar här tills imorgon. Mysigt. Blir eventuellt något hockey tittande (är deppad över att Finland inte längre är med...) och säkert massa kortspelande med mommo och moffa. Vi brukar köra Klöver åtta och Majjo - som jag är mycket bra på! Hehe... Nejmen seriöst jag har mina knep och vinner för de mesta.
Magisk solnedgång ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar