13 juni 2015

13.6.2015

Någon annan än jag som kollar Carl-Philips och Sofias bröllop? Jag har suttit sen tio imorse och kollat allt som sänts från Stockholm som har med bröllopet att göra. Åh så fina de är tillsammans! Klänningen då. Jaa den var fin! Och enkel. Inte riktigt min smak (det ska vara more is more) men den var jättefin på henne. Gillade spetsen. Hade dessutom gissat rätt på att hon skulle ha en Ida Sjöstedt klänning. Buketten var en flopp dock. Såg ut som att hon hade morötter och ingefära i den. ;-) De sänder från middagen till klockan halv ett inatt och såklart ska jag kolla hela festen!

Jag är förresten på villan just nu. Sov över här med mommo, moffa och syrran inatt och idag kom resten av the family. Vi har grillat, ätit bakelser medans vi kollade vigseln och fått besök av några släktingar. En mycket bra dag med andra ord. Hoppas ni har det bra, läsare!
Ska göra en fruktsallad som jag ska sitta och mumsa på sålänge jag kollar bröllopet. Gott med tropiska frukter!

6 kommentarer:

  1. Ååh jag kollade också på bröllopet, började nästan gråta när man såg Carl Philip så glad när Sofia kom gåendes hehe. Och musiken när Sofia kom in var ju också såå fin!

    SvaraRadera
  2. Hej jag kollade på bröllopet. Alltså tänk att sofia har varit med i paradise hotel och porrtidningar och får ändå bli prinsessa:/ själva vigseln var ju ganska skoj då de blandade in lite gospel :)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Carolinahannamaria16 juni 2015 19:28

      Tack ska du ha! :)

      Radera
  4. Jag kollade också, tyckte hela bröllopet var så himla vackert! ÄLSKADE klänningen och ÄLSKADE buketten haha, men som tur får man ju ha olika smak. ;) som svar till ovanstående Anonym så har Sofia varit med i Slitz, vilket inte är en "porrtidning"... Och varför är det bara de sakerna man pratar om, när hon också bl.a. volontärjobbat i Afrika?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria16 juni 2015 19:30

      Hahah jaa smaken är som baken ;) Jag tycker att hon verkar vara en person som är perfekt för "prinsessjobbet" och passar hur bra som helst som prinsessa! :D

      Radera