18 juni 2015

18.6.2015

Hello! Vill bara kika in här snabbt och säga hej. Becka är här nu och kommer vara här över helgen så vi ska se hur mycket bloggning jag hinner med. Midsommaren kommer jag fira ute på villan med familjen, Becka och Saras familj. Kommer bli riktigt trevligt. Ska försöka fota massor så jag har att visa er sen. Vad ska ni göra på midsommar? Vi får hoppas att vädergudarna är på vår sida imorgon!
 
Ikväll har halva släkten ätit middag på Friends&Brgrs. Gott som i vanlig ordning. Roligt också när fammo och faffa följde med, fast det tog ju oss några timmar att övertala dem att följa med. ;-) Efteråt sprang vi en stund på stan för att hitta något fint inför midsommar men tror bestämt jag rotar i garderoben efter något. Eftersom vi är ute vid havet kommer vinterjackan säkerligen användas flitigt, klänning snackar vi inte ens om. Det är ju inte direkt sommarvärme som vi har här...
 
Nuuuu ska jag slutaaa. Becka börjar bli riktigt otålig. Vi ska ta moppen till fammos och faffas för att..........FÄRGA HÅRET!! Mitt hår ska bli lite mörkare tänkte jag!
Selfie med fammo och Becka! Och nej, vi hade inte planerat klädseln. #randigagänget

3 kommentarer:

  1. Oj så kul att du ska färga håret! Tur att du klippte dig före. Ifall man färgar hår när man har mycket trasiga toppar så faller det riktigt myket hår, men inte lika mycket :)

    SvaraRadera
  2. Har du färgat det nå ännu? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria21 juni 2015 14:48

      Joo men det syns knappt. Blev bara lite rödare ton. :)

      Radera