5 juni 2015

5.6.2015

God eftermiddag! Hur mår ni? I'm fine, lite (okej mycket) uttråkad bara. Som tur frågade mommo igårkväll om jag ville följa med till stan idag så lite har jag ändå haft att göra. Först åkte vi till Sunds och köpte en hel del blommor och sen körde vi vidare till gravgården och planterade blommorna (läs: mommo planterade, jag kollade på). När vi var klara var jag utsvulten så vi åkte till Friends&Brgrs och käkade lunch där. Det är andra gången jag käkar en hamburgarmåltid denna vecka, och fortsätta så kan jag verkligen inte göra resten av sommarlovet.

Nu ska jag packa väskan och styra kosan mot villan. Moffa och pappa ska bygga på nya bastun (bilder kommer när den är klar) och vi andra ska bara chilla. Anna och Fanny kommer eventuellt också med, vi får se!

Och juste! Roligt att ni lämnat fina förslag i föregående inlägg. Uppskattas jättemycket. Hoppas ni alla haft en fin vecka! :-D
Car-selfie med mommo! Och nej. Mitt läppstift är inte sådär ojämnt IRL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar