4 juni 2015

Insta lately

Find me @carolinahannamaria
 
Som ni ser uppdaterar jag inte lika ofta här mera, utan jag försöker lägga lite mer krut på insta och Snapchat (carro.forsman). Eftersom instagram är så lätt att använda har jag bestämt mig att bli mer aktiv där och uppdatera åtminstone varje dag (eehh få se hur det kommer gå...). Jag kommer absolut INTE sluta blogga men jag känner bara inte för att sitta inne framför datorn nu när det är sommar.

Här ovan ser ni mina senaste instabilder. Jag försöker mixa bilder från telefonen med bilder från bloggen så det är lite variation. Om ni har några förslag på blogginlägg är det bara att hojta till, vet inte alls vad jag ska skriva om nuförtiden. Lite tråkigt eftersom jag så gärna skulle vilja få upp åtminstone två inlägg om dagen... Sen skulle det också vara kul om ni gjorde mer avtryck i kommentarfältet, tycker ni har blivit lata på den fronten. Hehe!

7 kommentarer:

  1. Då du int bloggar så mycket så finns de typ inget att kommenter hheheheh annars sku ja no kommenterr massor! ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria4 juni 2015 18:30

      Haha jaa meeen om jag får mer kommentarer blir jag mer bloggmotiverad, det är ju trots allt ni som ska läsa mina inlägg ;)

      Radera
  2. Kan du göra ett inlägg där du listar upp exakt alla bloggar som du ibland brukar läsa, också dina vänners! Alla bloggar som du minns att du brukar titta ibland? Skulle vara kul :)

    SvaraRadera
  3. Kan du göra ett inlägg om favoritplaggen eller hur du tänker när du får ihop dina fina sammansättningar med kläderna? Sjukt bra blogg föresten! Om du fortsätter kommer du att gå väldigt långt med den! :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Det skulle vara otroligt kul att läsa mer om hur du fixar ditt eget/kompisars hår och frisyrer, dina favorit hår-och sminkprodukter etc! :)

    SvaraRadera
  5. olika tips skulle vara skoj :)

    SvaraRadera
  6. Din kamera och kamerautrustning? :) hur redigerar du bilder, när blev du intresserad av foto, när köpte du kamera osv, det vore intressant! :)

    SvaraRadera