7 juni 2015

Look of the day

 Dress - Gina Tricot // Earrings - Snö // Rings - H&M & Snö // Shoes - Nelly.com // Bracelet - Calvin Klein // Clutch - Gina tricot
 
Denna fina klänning köpte jag i Tammerfors. Blev ett hastigt och lustigt spontanköp. Jag hade nämligen såå varmt och pallade inte att gå med långbyxor och skjorta så köpte mig en klänning i första bästa affär och bytte om. Det är längesen jag fått så många fina komplimanger för en klänning. T.o.m några lärare kommenterade klänningen. Den är fin men på samma gång avslappnad och skön. Me like!

6 kommentarer:

  1. Så fin klänning! Tycker om tighta klänningar som slutar under knä, det ser så classy ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria8 juni 2015 17:38

      Tack så mycket Sandra! Jamen visst är det snyggt med längre kjolar/klänningar. Jätte skönt också när man inte behöver gå och dra ner den hela tiden :)

      Radera
  2. Svar
    1. Carolinahannamaria8 juni 2015 17:38

      Tack snälla! :)

      Radera
  3. Perfekt sommarklänning ju :) Och coola bilder, ser edgy ut med det svartvita!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolinahannamaria9 juni 2015 16:47

      Javisst! Passar både till varma och lite kyligare dagar. :) Brukar inte redigera mina outfitbilder i svartvitt men tycker det passar bra till denna look. Roligt du gillar det!

      Radera