27 juni 2015

Lördagkväll

Godkväll fina! Vad har ni gjort denna lördag? Det blev ju fint väder, tillslut. Jag, Fia, mamma, Anna och Janina har spelat badminton och volleyboll (jaa-a volleyboll, det är inte ofta det händer) en del av kvällen, sen när vi blev uppätna av alla myggor gick vi in och satte på film. Alla var riktigt hungriga så vi checkade frysen och tjugo minuter senare stod franska och korv på bordet. Snabbt och enkelt! Och gott!

Tröttisarna åkte alldeles nyss hem och jag ska söka mig till sängs. Efter midsommar har jag helt och hållet svängt dygnet. INTE KUL. Jag mår bäst av att gå och sova tidigt och stiga upp tidigt, så bäst skulle det vara att försöka få tillbaka mina rutiner. Jaja. Nati nati!
Oglamorös bild men hej, it's the reality.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar